Wednesday, September 24, 2008

DUIT....DUIT.....DUIT!!!!!!!!!!!!!


Bila citer bab duit ni.....pening kepala.... cukup bulan dapat gaji terus licin... mana nak bayar bil api, air, astro, telefon, hp....mana nak bayar kereta, mana nak beli susu dan cawat anak.... mana nak makan minum...mana nak isi minyak kereta... adussssssss!!!!! licin.... gaji pulak dah la kena potong sana, potong sini.... nak tunggu gaji berikutnya terpaksa la ikat perut. Duit... duit.... kenapa orang mencipta duit? kan bagus kalu duit tak wujud dalam dunia ni... nak apa2 pegi amik free jer kat kedai....

Ni pulak musim perayaan.... Bajet untuk duit raya kena lebih... anak buah makin bertambah.... ermm... taknak bagi takut dicop kedekut plak... Apa kata raya tutup pintu rumah.... best gak tu.... hehehe.... tapai mana bleh...raya tahun sekali.... Tapi bila tiba musim raya ni mcm2 hal nak kena guna duit... ni satu lagi.... petang semalam.. terkezut aku bila tengok cermin kereta aku pecah. Hampeh!!!!! geram betul aku...rasa nak cekik jer orang punya kejer tu..... ni semua kejer orang mesin rumput yang takder otak... ada ke patut dia mesin rumput dekat ngan kereta aku... Bangang! aku tak kira...aku nak jugak tuntut ganti rugi... dah lah sengkek, dia tambah lagi kesengketan aku ni.... Gerammmmmmmmmmmm!!!!!!! sabo.... bulan2 puasa ni....bayakkan sabo....uhuhuhuhuh..... Apapun tak lama lagi nak raya....ucapan selamat menyambut hari raya untuk semua.......

No comments: