Wednesday, November 12, 2008

Waaa..... Keretaku.............





Huhuhuh.... Sadisnyer.... Nak dijadikan cerita... tak semena2 cina langgar keretaku dari belakang. Tersentak aku... Nasib baik bawa slow jer... klu tak hancussss..... Dah last2 minit nak cuti ni kena korban duit lagi... Waaaaaaaa......Waaaaaaaaaa..... Hangin tul ngan mamat yang bawa moto kat depan aku. Selamba jer dia bawa moto macam orang mabuk. Ketengah ketepi macam jalan dia yang punya. Aku follow la pelan2 sebab takleh nak potong orang mabuk. Bila aku tekan minyak nak potong, tiba2 dia bleh masuk ke depan. Apa lagi aku brek la. Tiba2 Dushhhhh..... kereta aku kena cium dari belakang. Mamat moto tu selamba jer tengok pastu blah... Kuar dari keter tgk keadaan kereta aku.. huhuhuh...sedih gak... tapi kereta cina tu lagi teruk. Terus Jem. Terpaksa kena tunda. Kesian plak tgk dia anak beranak, dia mengaku dia salah dan nak bayar ganti rugi. Aku diam jer... memikirkan perlu ker tak aku suruh dia ganti. Sebab dia pun bukan bersalah. Tapi aku kena pegi bengkel kereta yang dia syorkan. Tgk la mcm mana nanti... huhuhuhu.....

No comments: