Friday, December 3, 2010

Oh! abang posmen...

Sebahagian dr 136 questionnaire yg diterima balik.

Hari-hari aku menunggu posmen. Jam 11.30-12.00 time posmen hantar surat ke rumah aku. Bukan menunggu surat cinta, tapi menunggu maklum balas responden yg x reti2 nak reply balik. Dah disediakan sampul beserta stem pun malas lagi. Bukan susah pun, just tip jer questionnaire tu... then pos la balik. Bukan setakat pos,... secara e-mail pun x jugak berkesan. Nampaknya aku kena cuba cara ke-3 plak. Nak aku call ke sekolah2 yang x pulangkan balik hak aku tu... jenuh menunggu hari2.... macam gila talak kat abg posmen plak. Betapa siksanya nak siapkan thesis aku ni. Sabar... Sabar... nanti aku solat hajat.... Ya Tuhan!!! buka hati mereka itu untuk pulangkan semula hak aku tu.... apa2pun aku kena call mereka semua. Aku x kira, aku nak jugak... Pada cikgu2 yang pulangkan balik tu, terima kasih byk2.... komitmen anda amat dihargai.... Abg posmen pun tima kacih gak yer....

No comments: