Thursday, October 1, 2009

Opick....Best.....





Just nak share ngan pembaca semua.... Pernah tak korang dengar lagu2 dari penyanyi yang bernama OPICK ni... Lagu2 yang dinyanyikan semuanya berunsur dakwah.... First time aku tegok nama ni aku tak kenal siapa dia... lama2 aku dapat tahu yang dia ni pernah menyertai satu kumpulan dari Indon..lupa plak kumpulan apa...popular gak la dulu....pastu dia quit nyanyi solo..hasilnya album2 di bawah ni... mula2 aku tak yakin la lagu apa yang dibawa..tapi bila aku dgr lagu2 dia, lama2 jatuh cinta plak. Suara tak kurang hebat juga...lagu2 pun best..tak tugi korang dgr lagu2 mcm ni....lagu asmaul husna dan ketika cinta yang ada dalam album baru siti tu adalah lagu Opick la.... ni kat bawah ni cover album Opick.... banyak lagu2 berunsur ketuhanan yang best2...


No comments: